03 august 2009

Inspiration m.m.

Jeg fik manden lokket med til Kunstgården i Bogense, hvor disse høns kom med hjem fra, havde eller kikket på nogle andre, men de var udsolgt denne gang.


Fuglene på dette billede er lavet af landkort, en sjov ide

og der var flere af slagsen, måtte lige tage et billede ;-), måske kan jeg senere bruge det til inspiration






Ja - ja jeg får da også strikket lidt, strikker sommersjalet fra Ruth, sjovt at strikke - syntes bare at det ser meget langt og smalt ud



2 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Dejligt du fik Viggo med på tur.
Fik i så den gode cacao ;)

sjove billeder, der da gode til inspiration.

Sjalet ser også godt ud.

Yt.

Jette sagde ...

Jeg bor ikke så langt fra Skovby, men jeg ville også lige at jeg er ved at strikke det sjal, og undrer mig også over størrelsen, men det kommer måske senere, og så kan jeg ikke se hvad jeg skal bruge 650 gr. garn til, synes ikke jeg har brugt ret meget indtil nu, men er heller ikke nået så langt som dig. Håber det bliver godt tilsidst.